LINDUNGILAH AKU YANG LEMAH INI


" AKU MEMOHON PERLINDUNGAN DENGAN KALIMAH-KALIMAH ALLAH YANG SEMPURNA DARIPADA KEMURKAANNYA DAN AZABNYA, DARIPADA KEJAHATAN HAMBANYA DAN DARIPADA HASUTAN-HASUTAN SYAITAN-SYAITAN DAN DARIPADA SYAITAN MENDEKATIKU."


Hasil carian imej untuk gambar bunga mawar

Dengan Kalimah-Kalimah Allah Yang Sempurna hindarilah aku daripada hasad dengki orang-orang yang berhasad dengki,
Dengan Kalimah-Kalimah Allah Yang Sempurna jauhilah aku daripada tipu daya duniawi,
Dengan Kalimah-Kalimah Allah Yang Sempurna lenyapkan keegoan dalam diriku,
Dengan Kalimah-Kalimah Allah Yang Sempurna hapuskan sifat munafik pada jiwaku,
Dengan Kalimah-Kalimah Allah Yang Sempurna lunakkanlah nafsu yang beraja dalam hidupku,
Dengan Kalimah-Kalimah Allah Yang Sempurna panahlah setiap syaitan yang mendekat padaku,
Dengan Kalimah-Kalimah Allah Yang Sempurna rejamlah syaitan-syaitan yang menghasutku,
Dengan Kalimah-Kalimah Allah Yang Sempurna keluarkan aku daripada KemurkaanMU,
Dengan Kalimah-Kalimah Allah Yang Sempurna lindungilah aku daripada AzabMU,
Dengan Kalimah-Kalimah Allah Yang Sempurna pintaku jadikanlah aku HambaMU bukan selain DaripadaMU

Bicaraku: RJ

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Doa Dijauhkan Pelbagai Keburukan

SAYANGNYA ALLAH KEPADA KITA DIDATANGKAN UJIAN.